miercuri, 12 decembrie 2012

Modulator FM cu telecomanda pentru volan si RDS


Cu totii am trecut prin asta: sistemul audio din masina nu dispune decat de redare MP3 de pe CD, sau mai rau, doar CD-uri audio...la variantele cu radio casetofon nici nu vreau sa ma mai gandesc.

O solutie foarte comoda a aparut de curand, prin amaritia sistemelor audio auto cu conexiune USB (poti conecta un stick usb cu MP3-uri la sitemul audio al masinii). Ce faci cand masina are deja un sistem audio si nu ai aceasta conexiune? raspuns: schimbi sistemul audio (o solutie nu tocmai ieftina) sau... iti pui un modulator FM alimentat de la bricheta masinii.

Cea de-a doua varianta vreau sa o prezint aici. De curand am primit un newsletter de la cei de la E-Boda si mi s-a parut interesant: Modulator FM E-Boda FM110;

Pret special: 69,90 RON

Modulator FM cu telecomanda pentru volan si RDS E-Boda FM 110

 

Scurta descriere

    Modulatorul FM cu telecomandă pentru volan și RDS FM 110 este ideal pentru a fi folosit în orice tip de autoturism. Datorită telecomenzii ce poate fi atașată cu ușurință volanului mașinii tale, îți va fi foarte ușor să derulezi înainte/înapoi, să pui pauză sau să selectezi una din cele 200 de frecvențe de emisie disponibile.
    Cu ajutorul funcției RDS, informațiile melodiei redate vor fi afișate direct pe display-ul aparatului de radio (dacă acesta permite).
Caracteristici Hardware
  EcranLCD
  Conecticaintrare AUX jack 3,5 mm
  USB 2.0 maxim 16 GB
  card SD maxim 8 GB
  Telecomandada
  Telecomanda volanda
  Alimentare12 / 24 V
Caracteristici Software
  Functie RDSda
  Fisiere audio redateMP3
  Frecvente transmisie87,5 - 108,0 MHz FM
Caracteristici fizice
  Dimensiuni (mm):50 x 43 x 80
  Greutate (kg):0,04















Un comentariu:

  1. Este foarte folositor, mi-am cumparat si eu. Nu scoate aceasi calitate ca un CD, insa este acceptabil daca nu este rulat la un volum ridicat!

    RăspundețiȘtergere