joi, 6 decembrie 2012

Instalare iGO My Way + hărțile din 2012


iGO My Way este o aplicație pentru telefonul tău cu Android care te ajută să ai un sistem de navigație complet pe telefonul tău. După părerea mea este o aplicație care nu consumă multe resurse și este foarte eficientă.



Hărțile sunt actualizate la zi, sunt cele din 2012.


Mai jos se găsește un mic tutorial de instalare:
1. Se copiază acest folder în cardul de memorie.

Atenție: NU COPIAȚI ÎN MEMORIA TELEFONULUI
Aceasta trebuie dezarhivată ca și folder, iar acesta va fi transferat pe cardul de memorie


2. Se descarcă fișierul care corespunde rezoluției telefonului:   
     -240×400       -320×480       -540×960       -1280×720
     -320×240       -480×800       -1280-800

Pentru a afla rezoluția dumneavoastră întrați aici


3. Copiați fișierul descărcat la pasul numărul doi în cardul de memorie


4. Cu ajutorul aplicației ASTRO FILE MANAGER accesați carul de memorie instalați kitul copiat la pasul numărul 3.


5. Activați GPS și rulați aplicația


Să va îndreptați către geam pentru a avea semnal bun la GPS.

UPDATE: MAI MULTE HĂRȚI AICI (sunt 3 pagini)
PENTRU SAMSUNG GALAXY S3 SE FOLOSEȘTE ACEST TUTORIAL
Update 06.08.2013 Igo Primo 2013: AICI




 
Preluat de la Adi Mălăescu 

3 comentarii:

  1. Salut vezi acest kit http://adimalaescu.com/igo-primo-2013/

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Am instalat si eu azi IGO pe un Samsumg Galaxy Tab2 10.1 P5100, am descarcat si harta romaniei dar nu o vede puteti sa-mi dati un sfat de unde sa iau alta harta? si as vrea si limba romana la meniu, daca ma puteti ajuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mai multe harti: http://dfiles.eu/folders/KHHTRKLQG?page=3
      Pentru rezolutia ta (1280X800): http://adimalaescu.com/igo-primo-2013/

      Ștergere