luni, 3 decembrie 2012

Samsung Galaxy S4

Toti cei pasionati il asteapta.
Ma numar si eu printre curiosi.
Sunt convins ca...inclusiv in interiorul Apple e curiozitate mare.

Am dat un "search" pe "goagle" si am gasit ceva poze. Sunt convins ca nu sunt reale (nici macar ale unui prototip), dar imi place sa visez. Din ce am gasit, cel mai mult mi-au placut cele publicate de technologyfeed.net


E evidenta asemanarea exterioara cu IPhone (4,4S,5...) dar, ma bazez pe cei de la Samsung ca "la interior" vor fi originali si inovatori cum ne-au obisnuit pana acum. Stiu...sunt subiectiv. Nu vreau sa credeti ca am ceva impotriva Apple, doar ca...mi se pare ca Samsung isi merita banii. In plus, cred ca la Samsung s-au vazut diferente pozitive de la un model la altul spre deosebire de Apple care au venit "cu alta palarie", un pret mai mare si un marketing de calitate (mi se pare singur lucru la care au batut Samsung).

Gata cu lupta Samsung-Apple...

Ceva specificatii tehnice credibile (dupa parerea mea), am gasit pe gsmarena.com.

Ce mi s-a parut interesant:
- procesor: Quad-core 2 GHz Cortex-A15
- RAM: 2GB
- Retele: 2G, 3G si 4G
- Rezolutie Display: 1080x1920
- Camera: 13MP si stabilizator de imagine
- TV out

Trebuie doar sa asteptam pana in Februarie 2013 la Mobile World Congress din Barcelona (conform tricksmachine.com), pentru a vedea cum va fi Samsung Galaxy SIV.

Update: AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu