luni, 3 decembrie 2012

Cel mai puternic pistol airsoft cu recul din lume

Pasionat de tras la tir sau cutii de bere?

Daca da, cred ca iti pot recomanda "jucaria" ideala:

WALTHER P99 DAO Blow Back

Airsoft...un fel de paintball cu bilute :)

Acum ceva timp ma gandeam sa-mi iau un pistol. Nu il voiam pentru autoaparare, ci pentru distractie cu prietenii la un gratar la iarba veche. Asa am aflat de airsoft si "jucariile" minunate care se utilizeaza.

Am vrut ceva mai puternic. Ceva care sa poata dobora o cutie de bere de la cel putin 20-25 m. Nu esti barbat daca nimeresti de la 5 m :)))))))
Asa am ajuns sa caut pe site-uri de profil si pe youtube si am gasit ceea ce mi-am dorit sa gasesc: WALTHER P99 DAO

Conform armypro.ro, specificatiile tehnice sunt urmatoarele:

Walther P99 DAO Umarex co2

Producator: UMAREX
Cod produs: 2.5684
Propulsie: CO2
Recul: DA
Mod tragere: Semiautomat
Putere: ~4J (180 m/s)
METAL
Pistolul Walther P99 DAO Umarex este cel mai puternic pistol cu recul din lume!!!
Blowback: Da
Tip propulsie: CO2
Mod de tragere: Semi-Automat
Material corp: Slide metal
Hopup: Da
Siguranta: Da
Greutate pistol P99: 0,63kg
Lungime pistol p99: 18,2 cm
Filet amortizor: Nu
Capacitate incarcator: 15 BB’s
Corp incarcator: Metal
Viteza de propulsie: 180 m/s (0,20g BB’s)
Ideal de purtat in excursii pe munte, camping, pescuit, in masina, in casa.
Replicile AIRSOFT si munitia AIRSOFT nu necesita autorizare conf. Legii 295/2004 si pot fi achizitionate de persoane peste 18 ani.
Conform legii 295/2004 actualizata 2011, folosirea sau detinerea altui tip de munitie in afara celei airsoft (plastic / teflon) este de natura penala si se pedepseste conform legii. Totodata folosirea altui tip de munitie alta decat airsoft (plastic / teflon) conduce automat la pierderea garantiei.
Deoarece aspectul lor exterior este identic cu cel al armelor adevarate, este interzisa folosirea replicilor in scop de amenintare, intimidare, auto aparare sau creare panica.
Este interzisa modificarea armelor sau folosirea altor proiectile sau gaz decat cel furnizat de o firma autorizata in vanzarea de arme airsoft.


Daca v-am atras atentia, mai jos gasiti ceva poze si filmulete care mi s-au parut relevante.


FOTO




 
 
VIDEO:

 
 
 

4 comentarii:

  1. S-o crezi tu ca mai scoate Walther P99 DAO 4 j, abia daca se mai invarte pe la 1.8~2 j. A fost "tare" pana acum cateva luni, dar ultimele replici au fost "aranjate" sa fie mai cuminti. Eu am fost atras de reclame (4 j), l-am cumparat si m-am ales cu jumatate din putere. Si nici nu stiu daca il pot upgrada la vechea lui putere. Nu il vreau "tare" pentru animale, dar ma scarbeste sa trag la 5-10 m. Asta o pot face scuipand samburi de cirese (si ma aleg si cu burta plina)...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am unul , sunt foarte multumit de el, cred ca este model vechi nu stiu, dar de la 20-25 de metrii lasa niste semne destul de urate pe corp, plesneste carnea la impact,
    este bun, ca arma cea mai buna

    RăspundețiȘtergere